tisdag 15 mars 2011

Inga inlägg på ett bra tag..

Efter som Turkiet stängt ned alla bloggar..japp så kan man visst göra..yttrandefrihet..nej inte i Turkiet..så jag kan tyvärr inte blogga, och jag vet inte hur länge de tänker förbjuda detta heller..

Nu har jag dock haft några härliga dagar i Sverige, efterlängtad semester..och här kan man blogga :) så lite bilder från dessa dagar..





Snö när jag lämnade Istanbul i fredags..





Fredrik hade köpt tulpaner till mig :)






På fredagen när jag landade kom mamma och pappa
och hämtade mig på flygplatsen. På kvällen lagade vi mat.
De stannade över natt och åkte hem på lördagen.







På söndagkväll var vi och hälsade på Jonas, Emma
och Elin i Rydboholm utanför Borås. Jätte trevlig
kväll med god mat och en härlig liten Elin






På måndagen var jag och Fredrik på Sankt Jörgens SPA.
Såå härligt och väldigt avkopplande..













 


På kvällen såg vi Black Swan..inte riktigt som jag tänkt mig
väldigt mörk film..








Fika med Maria och Dea














Vi köpte nya glas på Grandpa









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar